Bra bantnings tips!!

I dag var en svettig dag för mig och hästarna!
Dagen började med en LB start med Zinnia som var ett riktigt sto i dag på banan! (Hon vann "hingstpriset" ) Gnäggade hela tiden..... Hon var pigg och framåt men inte riktigt med mig!
LA klassen kändes bättre men då var vi fortfarande stämplade som "Hingstiga"

Proffs fotografen var med på plats Maja Bladholm!



Donnermay var duktig fick rida upp från stallet i mörker och in på tävlingsbanan.
Steget blev lite stort i traven så de var svårt att hitta rätt väg i ridhuset.... "Piloten" kunde inte styra så bra i dag.... (Jag) .
Galoppen kändes jätte fin och de tyckte domaren också!
Det är rätt bra att tävla själv och vara domare för man vet hur svårt det är i bland!!!!

På de igen nu blir de vinterträning och försöka att lära sig rida lite bättre på mina små söta ston......
(Susanne äger zinnia)
Nu blir de god middag det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0