besök på b&H, Lord and Taylor och magisk kväll på Broadway

Ny fotoväska inköpt så det blir lättare att ta med sig kameran. testat lite olika modeller på nya kameror men har besluts ångest så det får vänta. 
 
Peter fick vara lite fotomodell när jag testade lite olika objektiv! (fast det brukar ju vara hästar som jag oftast fotar)
:-)
 
 
Skön personal på det här stället!
 

Under dagen så började det regna och blåsa som bara den så jag och Peter fick lov att köpa nya mössor. Och jag gillar ju lite "udda" mössor men vi hittade in på Lord and Taylor och dom hade riktigt många olika modeller
 
 
Vi avslutade dagen med att gå på musikal och såg Lejonkungen. Helt fantastiskt det bästa av det bästa så bra sång och en solklar upplevelse för både mig och Peter!
Den här kvällen kommer jag leva på länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0