Sista kvällen i New york

 
 
i dag började min morgon tidigt eftersom det var Black friday och den stor shopping dagen. Det kan man ju inte missa. Det var faktiskt rätt lugnt i morse när jag var på min favvo kedja Lord And Taylor. blev några julklappar och några träningskläder till mig. 
efter det möte peter upp mig och vi gick till ett mysigt ställe och åt frukost. Både jag och Peter var nyfikna hur stämmningen var på Macys så vi gick in där och vilken jäkla kaos det var där...... Folk var helt galna..... Så vi rymde ut och gick en promenad runt stan i stället. 
Efter mycket skaldjur så var vi sugna på kött så vi blev tipsade om en resturang i närheten som hette Bobby Vans 
Vi delade på en riktigt stor biff med goda grönsaker till så gott. 
Efter det så shoppade jag lite glitter ögonskugga så jag matchar mina nya fina kläder! 
Kvällen avslutades med bio i 3D format och vi såg Frozen. Bra musik men väldigt mycket reklam innan filmen började..... Nu blir det packa och se om vi får plats med allt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0