Söndagen!

Upp tidigt och ge alla pållar mat sen koppla på transporten och åka till Södertälje med Donnermay. Solig och härlig dag med Maja och susanne som var med mig på tävlingen. Maya var fin hade i dag lite missar men jag tror verkligen på den här hästen hon kommer bli super. Jätte bra att ha med på tävling!!! HOn måste bara sluta skrapa i transporten på vägen hem...



Efter tävlingen tog jag ett dressyrpass på Zinnia som inte riktigt va på dressyr humör i dag men hon blev fin på kort....
(Johanna Sommar är väldigt duktig på att ta kort)





Sen blev de dax för lunch i boda!!!


Efter lunchen tog vi ner Zindra och Zingoalla till en av mina mindre gräshagar så Zingoalla kunde få sträcka ut lite!
Zindra var mest arg över att Zenobia inte fick följa med... Zenobia måste fortfarande ta de lugnt.








Alejandro fick också bli lite fotad i dag han är så söt!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅ vilka fina kort på alla hästar

2011-04-17 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0