Gripensryttarförening fredag till söndag !!

ÅÅÅ Jag älskar verkligen min häst Donnermay!!! Jag var riktigt nervös innan tävlingshelgen hur Maya skulle klara av 3 dagar på bortaplan... Men de gick super bra!
Jag och Maya bodde hos mina vänner Malin och Stewen mellan Strängnäs och Eskilstuna. Där det händer mycket saker. Dom har hästar, getter, grisar, kycklingar, kaniner, kattar, hundar och två små söta barn!
Maya var lite ivrig innan jag hade kommit upp i sadeln men sen gick de som tåget!
kom hem med två blågula och 2 gula!!!
Resultat hittar du här:
http://online.equipe.com/sv/competitions/2736






Maya glad att få komma ut i hagen efter en lång tävlingshelg!!!



Kommentarer
Postat av: Angelika

Ni var så duktiga och det var så roligt att få titta på er "in action" - du har verkligen hittat en fantastisk partner

2011-08-08 @ 13:28:52
URL: http://tazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0