Flytt till Norra Evlinge

Nu har de gått en vecka sen jag flyttade med Donnermay till Norra Evlinge. Susanne och Zinnia följde så klart med också. Zinnia tar flytten till "Lådan" väldigt bra förutom att hon har glömt bort att hon är ett sto.... När hon saknar Maya så låter hon som en hingst i ridhuset.  Jobbigt med hästar när dom ska bli så beroende av varandra. men i nästa vecka får Zinnia flytta in i stallet. Maya ska stå kvar i sin utebox. Maya tycker de är jobbigt med förändringar och har trampat runt rätt mycket. Men vid ridning så är hon väldigt fokuserad och duktig. 
Ska hon bli min nästa tävlingshäst så måste hon ju klara av lite nya förändringar! 

Zenobia har fortfarande semester hemma där jag försöker få henne att vara en lugn och stilla häst så hennes ben kan läka men de är ju inte så lätt... 
Zindra är inne på sistamånaden i sin dräktighet ska bli så kul att se vad de kommer ut för liten filur!!! 
Jag hoppas på en modell större denna gång!!! 



Längtar efter att få rida min prinsessa Zenobia!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0