Rolig helg!!!

Jag slog på stort denna helg och startade dressyrtävlingarna ordentligt!!
Eftersom Zenobia är sjukskriven tillsvidare så har min nya stjärna fått lite extra tid.
Maya gjorde en start med mig i höstas på Södra Evlinge. Lördagens tripp blev till Österåker i Vallentuna där vi kom hem med en tredje plats i LB:0 . I dag Söndag åkte vi till Djursholm där vi red ihop 67.50% och kom 5a av 40 starter så jag är super nöjd!
Jag har en väldigt härlig känsla i galoppen när jag kommer in på banan! vi bara flyger fram!!!
Traven måste vi jobba mer på så jag kan slappna av mer!
Tack Paulina, Gunnel och Ebba som var med mig på tävlingen!!

Kvällen avslutades på ett väldigt trevligt "hotpott" ställe som jag kan rekomendera Restaurang Chendo



Kommentarer
Postat av: Birgitta Kabinger

GRATTIS!! Superkul att hon går så bra!

2011-03-21 @ 13:37:55
URL: http://www.vabjornsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0