På hotell igen!

Peter är nu tillbaka efter 2 dagars arbete. Det har varit jätte mysigt att fått träffa Jenny igen eftersom hon bott borta ett tag.
I dag har vi varit på stan och kollat in lite olika platser.
Nu på kvällen tog jag taxi från Jenny ner till hotellet mitt i smeten. Det tog ett tag med taxin lång lång kö...
Väl framme så kom Peter och möte mig och jag fick se vårt fina hotellrum.
In med väskorna och ut på stan för middag på spice Market. Där tog vi en avsmaknings meny
Som var bra. Det som var lite synd var att hela stället var så mörkt så man såg inte riktigt maten, men smaken var bra!
Regn regn men jag fick med mig Peter ut på en kvälls promenad runt alla galna skyltar. Självklart blir det musikal i morgon på Broadway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0